Betrokken bij ieder kind

Op de Willem Alexander werken we vanuit de pedagogische driehoek: kind-ouder-school. We streven naar een goede samenwerking en creëren zo de optimale omstandigheden voor de ontwikkeling van je kind. Samen bereiken we meer!

Contact met ouders

Ouders typeren het contact met het team als open, transparant en laagdrempelig.We starten ieder schooljaar met een informatieavond, voeren meerdere keren per jaar voortgangsgesprekken met het kind, de ouders en de leerkracht en organiseren een inloopweek, zodat je een les in de klas bij kunt wonen. Via ons ouderportaal houden we je op de hoogte van het schoolnieuws. Op deze manier informeren we over leuke activiteiten en de geleverde kwaliteit van ons onderwijs. Je kunt ook altijd even langslopen bij de leerkracht en vragen om een gesprek.

Hulp bij activiteiten

Als ouder kun je ook helpen bij verschillende activiteiten en feesten, zoals Sinterklaas, Kerstmis, het schoolreisje, de mees- en juffendag, projecten en de Kinderboekenweek. Wij zijn een actieve school en erg blij met hulp!